۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵

فرماندار بناب تاکید کرد؛

ضرورت توسعه پایدار و متوازن شهرستان بناب

 ضرورت توسعه پایدار و متوازن شهرستان بناب

تبریز- فرماندار بناب بر ضرورت توسعه پایدار و متوازن شهرستان بناب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار فتحی ظهر یک شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم «بناب، چالش‌ها و راهکارهای توسعه متوازن» که با حضور جمعی از اساتید، دانشگاهیان، مدیران و صاحبان صنایع و سازمان‌های مردم نهاد برگزار شد، با بیان اینکه طی سال‌های اخیر در بخش صنعت در این شهرستان سرمایه گذاری‌های بزرگی اتفاق افتاده که توسعه صنعتی شهرستان را به دنبال داشته است؛ افزود: علیرغم توسعه صنعتی اما در سایر بخش‌ها توسعه به صورت متناسب اتفاق نیفتاده است.

فتحی سپس هدف از برگزاری رویدادی با عنوان «بناب، چالش‌ها و راهکارهای توسعه متوازن» را استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های تمامی نخبگان و دلسوزان شهرستان به منظور تهیه سند توسعه متوازن شهرستان عنوان کرد و گفت: این سند باید به نوعی تهیه و تنظیم شود که به افراد و اشخاص وابسته نباشد، به گونه‌ای که حتی در صورت تغییر مدیران در هر شرایطی به منظور توسعه شهرستان خود را ملزم به استفاده از دستاوردهای علمی این سند بدانند.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که لازم است اهتمام بیشتری نسبت به آن داشته باشیم، حمایت همه جانبه از نخبگان در داخل شهرستان است.

فتحی حمایت از نخبگان در داخل شهرستان را عاملی برای پیشرفت و ارتقای نخبگان دانست و خاطرنشان کرد: در سایه وجود روحیه وحدت و همدلی تمامی بنابی ها می‌توانیم شاهد توسعه پایدار همه جانبه و متوازن شهرستان بناب باشیم.

کد خبر 5395680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha