۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۰۸

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان تأکید کرد؛

ضرورت شناسایی چهره های برجسته گیلان و هویت سازی برای جوانان

ضرورت شناسایی چهره های برجسته گیلان و هویت سازی برای جوانان

رشت- دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم شناسایی چهره های برجسته استان در ادوار مختلف، گفت: باید به هویت سازی استانی و معرفی الگو برای جوانان توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه باید در زمینه شخصیت‌های ملی استان به ویژه میرزا کوچک خان فعالیت‌های بیشتری انجام شود، اظهار کرد: همه نهادهای فرهنگی باید برنامه ریزی مناسبی برای معرفی این شخصیت انقلابی انجام دهند.

وی با تأکید بر ضرورت نگاه ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به موضوع میرزا کوچک جنگلی و دوران قیام نهضت جنگل، افزود: استان گیلان در دوران قبل و بعد از انقلاب شخصیت‌های فاخر و تأثیرگذار بسیاری دارد که باید معرفی شوند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه امروز نیازمند روایتگری در زمینه شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار استان در دوره‌های مختلف به ویژه بعد از انقلاب و دفاع مقدس هستیم، گفت: از شهرستان‌ها نیز نباید غافل شد.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان باید در راستای هویت سازی شهرستانی، استانی و ملی شخصیت‌های برجسته این استان حرکت کند، افزود: فعالان حوزه‌های فرهنگی و هنری باید برای حرکت در این مسیر جهت دهی شوند.

حجت الاسلام پور یوسفی در ادامه با اشاره به دغدغه و فعالیت جهادی اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان، تصریح کرد: این افراد چهره‌های فعال فرهنگی گیلان هستند و بار سنگین انقلاب را به دوش می کشند.

وی با بیان اینکه جریان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اصالت خود را حفظ کرده است، گفت: این جریان مطیع امر رهبری است و با موقعیت شناسایی و بصیرت در زمان‌های حساس وارد عمل می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به نقش نظارتی جریان انقلاب بر عملکرد مسئولان، اضافه کرد: باید از ظرفیت‌ها و بسترهای فراوان موجود در این جریان انقلابی به نفع مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه جریان انقلاب تند و منتقدانه، پرسشگر و مطالبه گر است، تصریح کرد: باید شکاف ایجاد شده در میان جامعه و جریان انقلابی پر شود و مناسبت این جریان با میدان واقعی انقلاب مشخص شود.

حجت الاسلام پوریوسفی با اشاره به اینکه تلاش کنیم تا مردم در کنار جریان انقلابی باشند، افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر بسیاری از مسئولان از مردم فاصله گرفتند و این موضوع به اعتماد مردم خدشه وارد کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های جریان فرهنگی انقلاب اسلامی محله محور و با محوریت امام محله انجام می‌شود، گفت: استفاده از ظرفیت مجموعه‌های مردمی فعالان و عناصر اصلی یک محله باید در دستور کار قرار گیرد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه باید جوانان انقلابی شناسایی شوند، ادامه داد: مدیریت در میدان باید به این جوانان آموزش داده شده و از آنها حمایت شود.

کد خبر 5395899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha