۱۹ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۲۶

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

سیر حرکتی اجرای برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم باشد

سیر حرکتی اجرای برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم باشد

اهواز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: سیر حرکتی اجرای برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم باشد چون دشمنان قصد دارند که مردم را از انقلاب و نظام دور و ناامید کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا قربانی عصر امروز در ستاد استانی دهه فجر اظهار کرد: امیدوارم که برگزاری این جلسات به نتایج خوبی در طول برگزاری برنامه‌های دهه فجر منتهی شود؛ همه ساله در آستانه بهمن ماه از یک ماه قبل ستاد استانی دهه فجر در مرکز استان و متناظر آن به واسطه همکاری فرمانداران در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

وی افزود: عمده کاری که در ستاد باید رخ دهد، مدیریت و راهبری برنامه‌هاست تا در عمل به اهداف انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نزدیک شویم؛ انقلاب اسلامی بزرگترین پدیده معنوی - فرهنگی تاریخ معاصر محسوب می‌شود که باید متناسب با آن کار کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: باید متناسب با این پدیده بزرگ فعالیت داشته باشیم چون همزمان دشمنان نیز در حال مقابله با این پدیده هستند؛ آنها قصد دارند که با ابزار از پیش تعیین شده خود، مردم را از انقلاب و نظام دور و ناامید کنند.

حجت الاسلام قربانی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید روی آن تمرکز داشته باشیم این است که کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته و امیدآفرینی را برای مردم به ارمغان بیاوریم؛ هر کارگروه باید با توجه به دستورالعمل ابلاغی از تمام ابزار خود استفاده و در راستای امیدبخشی به مردم فعالیت کند.

وی با اشاره به تشکیل ۲۴ کارگروه در سطح ملی که برخی از آنها از جمله تقریب مذاهب بین‌المللی است، عنوان کرد: کارگروه‌های استانی باید به صورت مستمر تشکیل جلسه داشته باشند و با پیگیری امور نسبت به حسن انجام فعالیت‌ها اطمینان پیدا کنند؛ همچنین سیر حرکتی اجرای برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به لزوم اهتمام جدی داشتن نسبت به شرایط شیوع کرونا بیان کرد: برای اجرای برنامه‌های مختلف تابع دستورات ستاد ملی و استانی کرونا هستیم که تاکنون هیچ دستورالعملی مبنی بر کیفیت و چگونگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام نکرده‌اند.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به اینکه مجموعه برنامه‌های اجرایی دهه فجر بر اساس دستورالعمل ستاد ملی دهه فجر برگزار می‌شوند، گفت: امیدوارم که با همکاری و همدلی کارگروه‌های استانی و شهرستانی بتوانیم برنامه‌های منسجم و مردمی را برگزار کنیم تا خوزستان در این زمینه فعالیت‌های خوب و شاخصی را در سطح کشور به نمایش بگذارد.

کد خبر 5396015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha