۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲

با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه تربت حیدریه منصوب شد

سرپرست دانشگاه تربت حیدریه منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، سرپرست دانشگاه تربت حیدریه را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر «عباس خاشعی سیوکی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه تربت حیدریه» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه تربت حیدریه» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه ازجمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر «محمدحسن فتحی نصری» رئیس سابق دانشگاه تربت حیدریه در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

عباس خاشعی (۱۳۶۰) دارای دکترای علوم و مهندسی آب، عضو هیأت علمی با مرتبه استاد تمام در دانشگاه بیرجند است که معاونت آموزشی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه بیرجند نیز در کارنامه اجرایی وی به چشم می‌خورد.

کد خبر 5398215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha