۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۸

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

جشنواره استانی شعر «داوار» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

جشنواره استانی شعر «داوار» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

شهرکرد- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشنواره استانی شعر «داوار» در استان، گفت: ۳۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم شریفی با اشاره به برگزاری جشنواره استانی شعر داوار (مادرانه) در چهار محال و بختیاری، اظهار کرد: تبیین سیره حضرت فاطمه (س) و موضوع حجاب و عفاف محور اصلی این جشنواره است.

وی با بیان اینکه توصیف مقام رفیع مادر و منزلت زن محورهای موضوعی سومین جشنواره شعر «داوار» است، عنوان کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر در هر نوع قالب شعری به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره اینکه این جشنواره در دو بخش فارسی و لری بختیاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بخش فارسی آثار شاعران در گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بالای ۱۸ سال بررسی خواهد شد و در بخش لری بختیاری نیز تمامی گروه‌های سنی مجاز به شرکت هستند.

شریفی مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره استانی شعر داوار را ۳۰ دی ماه عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ارسال کنند.

وی ادامه داد: نحوه برگزاری اختتامیه با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در آینده اعلام خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه بر تجلیل از ۹ برگزیده در این جشنواره، آثار برتر در کتابی با عنوان داوار به چاپ می‌رسد.

کد خبر 5398252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha