۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

شهید سلیمانی پس از شهادت خود در دل‌ها تحولی بزرگ ایجاد کرد

شهید سلیمانی پس از شهادت خود در دل‌ها تحولی بزرگ ایجاد کرد

قزوین -مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: شهید سلیمانی پس از شهادت خود تحول در همه دل‌ها ایجاد کرد و حتی کسانی که اعتقادی به دین ندارند به او عشق می ورزند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام علی معبودی در مراسم بدرقه کاروان اتومبیلرانی به مقصد مزار مطهر شهید سلیمانی که صبح پنجشنبه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: بدون شک این سفر شما از این حیث که به سمت کسی می روید که تمام وجودش را وقف محرومان مستضعفان عالم قرار داده بود متفاوت است.

وی افزود: شهید سلیمانی پس از شهادت خود یک تحولی در همه دل‌ها ایجاد کرد و حتی کسانی که اعتقادی به دین ندارند به او علاقه‌مند و به او عشق می‌ورزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: او خود را همیشه بدهکار مردم می‌دانست و همیشه دنبال این بود که همه ارزشهای الهی، فردی و اجتماعی در همه جوامع پیاده شود.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی اهل دوری از گناهان و اهل خدا و قران بود و حتی در وصیتنامه او می‌بینید که زندگی را فقط برای لقاء خداوند می‌خواهد.

حجت‌الاسلام معبودی عنوان کرد: عطر شهید سلیمانی همه عالم را فراگرفته و از او باید بخواهیم تا همه ما را مانند خود قرار دهد تا ما نیز عمر و وجود خود را صرف خدمت به مردم و مستضعفین جهان قرار دهد.

گفتنی است با همت بسیج ورزشکاران استان قزوین بیش از ۳۰ خودرو به همراه ۱۰۰ نفر در توری سه روزه راهی کرمان و مرقد مطهر شهید سلیمانی شدند.

کد خبر 5398698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha