۲۴ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۳

امام جمعه شهرکرد مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی بن بست ندارد/ ضرورت حل مشکلات جامعه با سرعت بیشتر

انقلاب اسلامی بن بست ندارد/ ضرورت حل مشکلات جامعه با سرعت بیشتر

شهرکرد- امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی بن بست ندارد، گفت: در مسیر حرکت انقلاب سنگ اندازی می شود و پیچ و خم زیاد وجود دارد اما این مسائل مانع حرکت انقلاب نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه نماز جمعه با بیان اینکه اگر انسان زیر پرچم قرآن نرود زیر پرچم افراد مستکبر خواهند رفت، اظهار کرد: مستکبران و آمریکایی‌ها در دوران پهلوی در ایران تاختند و ملت ما را تحقیر کردند.

وی با اشاره به اینکه قرآن راه راست و مطابق با فطرت و حقیقت انسان را نشان می‌دهد، عنوان کرد: مسئولان باید ارزش‌های قرآنی را در جامعه حاکم کنند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نباید به دستورات خدا پشت کرد، ادامه داد: نباید در مقابل دستورات الهی شنونده بود بلکه باید به آن عمل کرد.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه برخی افراد عاقلانه تصمیم نمی‌گیرند و عمل نمی‌کنند، تصریح کرد: این افراد از نظر خدا بدترین جنبندگان هستند.

وی به وفات ام‌البنین (س) اشاره کرد و افزود: ایشان الگوی تمام عیار صبر، مقاومت، بصیر، زمان شناس و ولایت پذیری است.

امام جمعه شهرکرد حیات امام زمان را حیات جامعه دانست و مطرح کرد: زنده نگه داشتن اباعبدالله (ع) و انقلاب کربلا نمونه‌های از بصیرت ام‌البنین (س) است.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه امروز مادران شهدای بسیاری با بصیرت، ثابت قدم و ماندگار در راه انقلاب در جامعه حضور دارند، گفت: زنان و مادران زیادی در جامعه در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور دارند و نقش آفرینی می‌کنند.

مسئولان باید جهادی فعالیت کنند

وی با اشاره به اینکه شاه خائن با رفتنش از کشور امید را به انقلاب بخشید، اظهار کرد: در دوران پهلوی ایران به جامعه ذلیل تبدیل شده بود.

امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: انقلاب اسلامی دارای یک حقیقت و نورایت است که به فضل الهی به سمت جلو حرکت می‌کند.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه انقلاب اسلامی بن بست ندارد، تصریح کرد: در مسیر سنگ اندازی می‌شود و پیچ و خم زیاد وجود دارد اما این مسائل مانع حرکت انقلاب نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ذات انقلاب اسلامی نور است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ظلمت انحرافات، مشکل‌ها و استکبار را خاموش می‌کند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان از تصاویر شهید سلیمانی ترس دارد، گفت: دشمن از انتشار تصاویر سردار سلیمانی ترس دارد و مانع انتشار آن می‌شود.

حجت الاسلام نکونام به اهانت به تندیس حاج قاسم اشاره کرد و افزود: فردی را فریب می‌دهند تا به تندیس سردار سلیمانی اهانت کند و بعد آن را بین زمین و آسمان رها می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به سلامت و سرعت کار برای حل مشکلات بیافزایند، مطرح کرد: مسئولان باید جهادی فعالیت کنند.

امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: برخی مسئولان حرکت و خدمت به مردم را با مشکل مواجه می‌کنند که باید هرچه سریع‌تر تغییر کنند.

کد خبر 5399401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha