۲۴ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۲

امام جمعه فیروزکوه:

دولت و مجلس به مسئله قیمت خودرو ورود کنند

دولت و مجلس به مسئله قیمت خودرو ورود کنند

فیروزکوه- امام جمعه فیروزکوه با انتقاد از قیمت‌ خودرو گفت: افزایش قیمت و کاهش کیفیت خودرو ظلم به مردم است و از دولت و مجلس می خواهیم به مسئله قیمت خودرو ورود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فیروزکوه ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: چهار اصل مهم در انتخاب همسر، دینداری و ایمان، خوش اخلاقی، اصالت خانوادگی و عاقل و فهیم بودن است و معیارهای دیگر مثل زیبایی در درجه بعدی اهمیت است و بستگی به سلیقه افراد دارد در معیارهای انتخاب همسر، نباید خیلی سختگیری کرد، چرا که همیشه نقص در انسان وجود دارد،.

وی با اشاره به وفات حضرت ام البنین افزود: مادران و همسران شهدا، هم بخاطر صبر و فداکاری و هم بخاطر انتساب به شهدا احترام زیادی دارند، همسران شهدایی که ازدواج کرده اند، هم باید احترام کرد چرا که بخاطر اسلام و کشور عزیزان خود را تقدیم کرده اند و به شهدا انتساب دارند.

امام جمعه فیروزکوه با انتقاد از قیمت‌های فضایی خودرو گفت: آیا اینکه قیمت خودرو بالا می‌رود و از کیفیت خودرو کاسته می‌شود، ظلم در حق مردم نیست؟ آیا بازی با جان مردم نیست؟ چه نهادی باید جلوی این ظلم را بگیرد؟ نهادهای نظارتی کجا هستند؟ دولت و مجلس به مسئله خودرو ورود جدی بکنند و جلوی ظلم را بگیرند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه عنوان داشت: تعامل ایران با چین و روسیه با رعایت سه اصل عزت، حکمت و مصلحت است و منافاتی با شعار «نه شرقی و نه غربی» است. زیرا منظور از این شعار، عدم وابستگی و سلطه پذیری است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت امانت الهی است و باید به اهل آن سپرده شود اظهار داشت: شرط پذیرش مسئولیت، داشتن اهلیت است، منظور از اهلیت، دو شرط تعهد و دست پاکی و تخصص و کاربلدی است، اگر مسئولی، شایستگی منصبی را ندارد، چه در سطح کلان و چه شهرستان، نباید اغماض شود و تا زمانی که مسئولین شایسته در همه سطوح، بر سر کار نیایند، مشکلات کشور برطرف نخواهد شد.

کد خبر 5399506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha