۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴

تفاوت فروش B۲B و B۲C در محصولات چرمی

تفاوت فروش B۲B و B۲C در محصولات چرمی

اگر به دنبال توسعه کسب‌وکار خود باشید، حتما در مورد انواع فروش B۲B چرم یا حداقل در مورد محصولات B۲B چرم شنیده‌اید. اما معنی B۲B و B۲C چیست؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نگاهی به کسب‌وکارهای اطراف خود بیندازید فکر می‌کنید چگونه خود را به مشتریانشان معرفی کرده‌اند؟ همانطور که انتظار دارید، تبلیغات تمام آن چیزی است که این کسب‌وکارها روی آن حساب کردند؛ اما نه تبلیغات معمولی. تعجب نکنید؛ دیگر زمان تبلیغات‌هایی که ذهن مشتری را هدف می‌گیرند، به سر آمده است.

امروزه تبلیغاتی برنده میدان بازاریابی است که با احساس مشتری بازی کند؛ این درست همان مفهوم محصولات B۲B است. اگر می‌خواهید شما نیز برنده این میدان رقابت باشید، ما ترفندها و راهکارهای متفاوتی پیش روی شما می‌گذاریم.

نگاهی به تفاوت B۲B با B۲C

بگذارید ابتدا شما را با مفهوم B۲B و B۲C آشنا کنیم. B۲C همان فروش کسب‌وکار به مشتری به صورت مستقیم است. درواقع در این فروش، کسب‌وکارها محصولات یا خدمات خود را به صورت مستقیم به مشتریان می‌فروشند؛ درست مانند سوپرمارکت‌ها.

اما اصطلاح B۲B فروش تجارت به تجارت را هدف قرار داده است. درواقع این فروش مربوط به کسب‌وکارهایی می‌شود که محصولات و خدمات خود را به تجارت‌های دیگر می‌فروشند. حال ممکن است که تجارت‌های خریدار این محصولات را برای اهداف سازمانی خود بخواهند یا به دنبال خرده‌فروشی این محصولات به مشتریان باشند.

B۲B و تبلیغات سازمانی

سوال اصلی این است که B۲B چه ارتباطی با تبلیغات سازمانی دارد؟ بیایید یک برند چرم را در نظر بگیریم؛ این برند محصولات چرم مختلفی تولید کرده که برخی از آن‌ها را به عنوان محصولات B۲B چرم به سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها معرفی می‌کند.

حال پای تبلیغات سازمانی به میان می‌آید. هر شرکت یا سازمانی می‌تواند از محصولات چرمی B۲B این برند در راستای اهداف سازمانی خود استفاده کند.

برخی از سازمان‌ها محصولات B۲B چرمی را به عنوان هدایای درون سازمانی سفارش می‌دهند. این سازمان‌ها با این هدایا به قلب کارمندان خود نفوذ کرده و جایی در میان احساسات آن‌ها برای وفاداری بیشتر به کارشان باز می‌کنند.

این در حالی است که برخی از سازمان‌ها به دنبال جذب مشتری بیشتر هستند. در این صورت انواع خریدهای B۲B را با هدف جذب مشتری وفادار انجام می‌دهند. این همان تبلیغات مدرنی است که با درگیر کردن احساسات نام برند شما را جایی در میان قلب و روح مخاطب حک می‌کند.

بهترین خرید B۲B را داشته باشید!

اگر تصمیم گرفتید که با این روش برند خود را تبلیغ کنید، نیمی از مسیر را پشت سرگذاشته‌اید. اما حالا به مرحله سخت ماجرا یعنی انتخاب نوع هدایای سازمانی رسیده‌اید. بگذارید همین اول کار به شما بگوییم که قرار نیست با هدایای معمولی مانند خودکارهای تبلیغاتی به هدف خود برسید. بنابراین اگر به دنبال نتیجه بهتر هستید، باید سراغ هدایای سازمانی خاص بروید.

ما محصولات چرمی B۲B را پیشنهاد می‌کنیم. محصولات چرمی همیشه جایگاه خاصی در میان مردم ایران داشته‌اند؛ از این رو به راحتی می‌توانید با این محصولات احساس رضایت مخاطب خود را جلب کنید.

تفاوت فروش B۲B و B۲C در محصولات چرمی

با محصولات B۲B چرم آشنا شوید

در میان انواع فروش B۲B چرم باید یکی از محصولات چرمی را برای تبلیغات انتخاب کنید. در این مرحله دو نکته به میان می‌آید؛

اول اینکه چه مقدار می‌خواهید برای برندتان و پیشرفت آن هزینه کنید؟

دوم اینکه سلیقه مخاطب شما چیست؟

با توجه به این دو نکته می‌توانید از میان مواردی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، یکی را انتخاب کنید.

انواع کیف‌ها

کیف‌ها همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها در میان محصولات B۲B چرم هستند. اولین مزیت کیف‌های چرمی این است که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند؛ حالا این شما هستید که با توجه به سلیقه مخاطب و البته هدف خود باید یکی از این کیف‌ها را انتخاب کنید. از کیف‌های اداری گرفته تا کیف‌های پاسپورتی، همه و همه انتخاب مناسبی برای تبلیغ برند شما هستند.

حتی شاید این تصور که برای تبلیغ برندتان کیف‌های مجلسی یا کیف‌های رودوشی هدیه بدهید، مسخره به نظر برسد، اما واقعیت این است که این کیف‌ها نیز جایگاهی در میان مخاطبان شما دارند. بنابراین با انتخابی هوشمندانه می‌توانید به راحتی احساسات مخاطبتان را درگیر کنید؛ البته به این شرط که تمام گزینه‌های پیش روی خود را جدی بگیرید.

هدایای چرمی سازمانی کوچک

با مشاهده انواع فروش B۲B چرم اولین تصوری که در ذهنتان شکل می‌گیرد، هزینه بالای این محصولات است؛ غافل از اینکه شما می‌توانید با هزینه‌های کمتری از محصولات B۲B چرم در راستای اهداف خود بهره ببرید. کافی است چشمان خود را به روی تمام گزینه‌ها باز کنید؛ به عنوان مثال:

کیف پول‌های چرمی

جاکارتی

کیف لوازم آرایش

جاسوییچی

جاکلیدی‌های چرمی

کمربند

با هزینه‌ای کم می‌توانید یکی از محصولات چرمی بالا را به عنوان هدیه سازمانی خود سفارش دهید.

تفاوت فروش B۲B و B۲C در محصولات چرمی

با کروکو به اهداف تبلیغاتی خود برسید

حالا سوال اصلی اینجاست که در میان انواع فروشنده‌های B۲B چرم کدام را انتخاب کنید؟ فروش سازمانی کروکو با انواع محصولات B۲B چرم و پیشنهاداتی که برای سازمان‌های طرف قرارداد گذاشته است، بهترین انتخاب است. شما می‌توانید هر کدام از محصولات چرمی کروکو حتی کفش‌های این برند را به عنوان هدیه سازمانی خود انتخاب کنید.

علاوه‌بر این موارد فروش B۲B چرم کروکو انتخابی شگفت‌انگیز برای شما دارد؛ اینکه نام برند خود را بر این محصولات چرمی حک کنید و تبلیغات سازمانی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. مطمئن باشید با انتخاب کروکو برنده رقابت‌های تبلیغاتی خواهید بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5399864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha