۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری جشنواره ایده های اشتغالزا و کارآفرینی در کرمانشاه

برگزاری جشنواره ایده های اشتغالزا و کارآفرینی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره ایده های اشتغالزا و کارآفرینی در کرمانشاه خبر داد.

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ایده‌های ارائه شده در این جشنواره باید به صورت یک مدل یا الگوی اشتغالزا در یک منطقه خاص و یا در سطح ملی باشد، اظهار کرد: محورهای مرتبط با ایده‌های ارائه شده نیز در زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی، اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان، اشتغال روستایی، اشتغال زنان سرپرست خانوار، اشتغال در مناطق کمتر برخوردار است.

وی توسعه و ترویج فرهنگ اشتغال و کارآفرینی، شناسایی ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینانه، شناخت فرصت‌های ویژه اشتغال در مناطق مختلف کشور و تشکیل بانک اطلاعاتی از ایده‌های برتر اشتغالزا و صاحبان این ایده‌ها از جمله اهداف نخستین جشنواره ایده‌های اشتغالزا و کارآفرین خواهد بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه زمان ثبت ایده‌ها را از ۲۰ دی ماه جاری لغایت پنجم بهمن ماه اعلام کرد و گفت: صاحبان ایده‌های اشتغالزا و کارآفرینانه در استان کرمانشاه می‌توانند با مراجعه به سامانه https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir/ و یا WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR نسبت به ثبت ایده خود و شرکت در جشنواره اقدام کنند.

عزیزی با اشاره به اینکه ارزیابی ایده‌ها بر اساس میزان نوآوری بودن، امکان اجرایی نمودن ایده، نیاز به منابع مالی کم و قابلیت پایدار بودن اشتغال ارزیابی می‌شوند، افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اهدای جایزه به ایده‌های برتر در این جشنواره، اقدامات لازم برای عملیاتی نمودن آن انجام داده و ایده‌های برتر را به عنوان الگو و مدل اشتغالزایی در راستای ماتریس زیست بوم اشتغال انجام خواهد داد.

کد خبر 5400093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha