۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۵۵

مدیر آموزش دانشگاه پیام نور خبر داد؛

پذیرش ۱۲۰۰ دانشجو در نیم سال دوم دانشگاه پیام نور کرمانشاه

پذیرش ۱۲۰۰ دانشجو در نیم سال دوم دانشگاه پیام نور کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر آموزش دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از پذیرش یک هزار و ۲۰۰ دانشجو در نیم سال دوم دانشگاه پیام نور کرمانشاه و بدون آزمون خبر داد.

مهناز یارولی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ورودی بهمن‌ماه سال جاری در دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه تعداد یک هزار و ۲۰۰ نفر پذیرفته شدند که از ۲۶ دی‌ماه تا ۲ بهمن ثبت نام آنان انجام می‌شود.

وی در خصوص رشته‌های پذیرفته‌شدگان در استان کرمانشاه، افزود: پذیرش در همه گروه‌های درسی به غیر از گروه پزشکی انجام شده که حجم عمده آن مربوط به گروه رشته علوم‌انسانی است.

مدیر آموزش دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تصریح کرد: نحوه پذیرش داوطلبان در مقطع کارشناسی از طریق سایت سازمان سنجش بوده و بر اساس سوابق تحصیلی است.

یارولی افزود: نحوه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه پیام‌نور از طریق کنکور سراسری است که آزمون آن در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی در خصوص رشته‌های ارائه شده در دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه، بیان کرد: در سال گذشته رشته‌هایی که متقاضی کم‌تری داشته‌اند حذف شده و رشته‌های مورد نظر پس از استعلام از دانشگاه‌های پیام‌نور شهرستان‌های استان کرمانشاه، بررسی نیازمندی‌های آزمون استخدامی برگزار شده در سطح کشور و تعداد بیشتر متقاضی در هر رشته در دانشگاه پیام‌نور ارائه می‌شود.

مدیر آموزش پیام‌نور استان کرمانشاه گفت: تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی‌ارشد از بین کسانی است که در آزمون سراسری شرکت کرده‌اند و تا ۲۷ دی‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

یارولی با اشاره به مزایای دانشگاه پیام‌نور افزود: استقبال از دانشگاه پیام‌نور به نسبت دانشگاه‌های دیگر بیشتر شده که به دلیل عدم الزام حضور در کلاس است که دانشجویان شهرهای دیگر می‌توانند به صورت غیرحضوری تحصیل کنند و برگزاری امتحانات نیز در محل زندگی دانشجو بوده و به شکل غیرحضوری از خدمات دانشگاه پیام نور استفاده می‌کنند.

کد خبر 5400411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha