۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۱۶

معاون وزیر صمت مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت واحدهای معدنی در حوزه مسئولیت اجتماعی

استفاده از ظرفیت واحدهای معدنی در حوزه مسئولیت اجتماعی

مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واحدهای معدنی مستقر در منطقه خواف ظرفیت‌های خوبی دارند که می‌توان برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از طریق آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب‌علی نظری در این دیدار اظهار کرد: استقرار یک مجموعه مدیریت واحد در معادن سنگ آهن خواف بسیار اهمیت دارد و می‌تواند زمینه‌ساز تسهیل اقدامات شود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در معادن استان، افزود: در کنار فعال‌سازی این ظرفیت، دستگاه‌های حکومتی نیز زمینه‌سازی و مراقبت می‌کند از این رو نیاز است که از ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه معادن بیشتر استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: می‌توان تحت عنوان مدیریت واحد در جغرافیای منطقه معادن سنگان خواف، نیازهای زیرساختی را وسعت بخشید و با تعریف پروژه‌های مکمل، برای تولید برق، آب و حتی مسکن نقش‌آفرینی کرد.

وجیه‌الله جعفری نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های برجسته استان خراسان رضوی و معادن سنگ آهن خواف، اظهار کرد: معادن سنگان خواف ظرفیتی دارد که با یک مدیریت واحد، توسعه بهتری پیدا می‌کند از این رو بنا شد طرح جامعی از نظر استقرار، مواد اولیه و زیر ساخت برای این منطقه تهیه و برای تصویب به استان ارائه شود.

معاون وزیر صمت افزود: واحدهای مستقر در این منطقه ظرفیت‌های خوبی دارند که می‌توان در قالب آن‌ها برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به واسطه همان مجموعه‌ها، برنامه‌ریزی کرد.

کد خبر 5401244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha