۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

بازگشایی راه‌های فرعی روستایی گیلان تا ساعات آینده

بازگشایی راه‌های فرعی روستایی گیلان تا ساعات آینده

رشت- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به مسدود بودن راه برخی روستاهای استان، گفت: با کمک دستگاه‌های امدادی و خدماتی این مسیرها طی ساعات آینده بازگشایی می شود.

امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به هماهنگی بین دستگاه‌ها در زمان بارش برف و باران، اظهار کرد: اکثر راه‌ها در مناطق روستایی گیلان باز و تنها برخی راه‌های فرعی بسته است که با کمک دستگاه‌های امدادی تا ساعات آینده بازگشایی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان به قطعی برق در برخی روستاهای شهرستان رودبار اشاره و بیان کرد: پارگی سیم‌های برق به علت بارش برف و سرقت سیم‌ها علت قطعی برق در برخی مناطق روستایی گیلان بوده اما این قطعی‌ها مقطعی و شرایط حاکم بر استان آرام است.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از پلیس راه مبنی بر در راه ماندن مسافران نشده است، تصریح کرد: دستگاه‌های سوخت رسانی نیز بدون مشکل فعال و راهداری و شهرداری‌ها با تمام امکانات در جاده‌ها مستقر هستند.

مرادی با اشاره به اینکه تیم‌های پشتیبان از سازمان جهاد کشاورزی در شرایط فعلی آماده باش هستند، افزود: دهیاران و بخش خصوصی نیز با ما همکاری دارند و اتاق مدیریت بحران مجهز به مانیتورینگ بوده و تمامی جاده‌های استان پایش می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۷۰ دستگاه ماشین آفرود در قالب بسیج ورزشکاران برای امدادرسانی در شرایط مورد نیاز، بیان کرد: سپاه به عنوان یک حلقه امدادی با مدیریت بحران استان همکاری دارد.

کد خبر 5402035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha