۲۷ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۵۳

رئیس پلیس راه کرمانشاه خبر داد؛

ممنوعیت تردد کامیون‌ها تا اطلاع ثانوی درمحورهای مواصلاتی کرمانشاه

ممنوعیت تردد کامیون‌ها تا اطلاع ثانوی درمحورهای مواصلاتی کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد کامیون‌ها تا اطلاع ثانوی درمحورهای مواصلاتی کرمانشاه خبر داد.

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به لغزندگی و یخ‌زدگی جاده‌ها تردد در محورهای روانسر به جوانرود و ثلاث باباجانی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر بوده و تردد برای کامیون‌ها و کشنده‌ها در این محورها ممنوع است‌.

وی افزود: در محور سرپل‌ذهاب و سرمیل به خسروآباد و اسلام آبادغرب صبح امروز راه مسدود بود که با تلاش راهداران در حال حاضر راه باز بوده و تردد با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در محور قلاجه به گیلانغرب و گواور و داربادام راه مسدود بوده و در صورت ضرورت تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

دستغیب بیان کرد: با توجه به اینکه بارش‌ها در شرق استان کرمانشاه شروع شده و برف و کولاک در راه است در حوزه سنقر و کلیایی در محور بیدسرخ تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور مأموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: ۷۰ تیم گشتی پلیس راه در جاده‌های استان کرمانشاه حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

دستغیب خاطر نشان کرد: اکثر محورهای اصلی باز است و به علت لغزندگی تردد تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و رانندگان توجه داشته باشند در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد آنها ممانعت می‌شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون در تمام راه‌های استان حرکت به کندی انجام می‌گیرد و تردد کلیه کشنده‌ها و کامیون‌ها با هدف ارتقا ایمنی جاده‌ها و پیشگیری از تصادفات تا اطلاع بعدی ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به سرما و برودت هوا و بارش‌های سنگین، رانندگان از سالم بودن بخاری خودرو اطمینان حاصل کنند و با صبر و حوصله در مسیر حرکت کنند.

کد خبر 5402401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha