۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۴

فرمانده انتظامی قروه:

محور قروه به بیجار همچنان مسدود است

محور قروه به بیجار همچنان مسدود است

قروه- فرمانده انتظامی شهرستان قروه از امدادرسانی به ۲۹دستگاه اتوبوس و ۵۰ خودروی سواری در راه مانده از شب گذشته در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بارش شدید برف و انسداد محور قروه به سنندج و اینکه امکان تردد به سمت سنندج وجود نداشت بلافاصله مدیریت بحران شهرستان قروه فعال شد.

وی افزود: با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان قروه، پلیس راه، دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی و سایر ادارات به ۲۹ دستگاه اتوبوس و ۵۰ خودروی سواری شامل ۳۰۰ نفر از مسافرین در راه مانده امداد رسانی صورت گرفته و مسافرین در مساجد شهر قروه اسکان یافته و لوازم گرمایشی، جیره خشک به آنان ارائه شد.

سرهنگ صفری بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودرو هنگام سفرهای زمستانی تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به یخبندان و لغزنده بودن سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کرده و فاصله طولی مناسب و ایمن با وسیله نقلیه جلویی را حفظ کنند و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

وی در ادامه سخنان خود به آخرین وضعیت جاده‌ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: محور قروه به بیجار همچنان مسدود است و حرکت در محور قروه به همدان و سنندج با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

کد خبر 5402821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha