۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۰۶

معاون استاندار همدان تاکید کرد؛

بهره گیری از توان گروه‌های جهادی همدان در دستور کار قرار دارد

بهره گیری از توان گروه‌های جهادی همدان در دستور کار قرار دارد

همدان- معاون استاندار همدان گفت: بهره گیری از توان و ظرفیت گروه‌های جهادی این استان برای تحقق اهداف، برنامه‌ها و شعارهای دولت سیزدهم از جمله «محرومیت زدایی» و «عدالت گستری» مدنظر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی باب الحوائجی سه‌شنبه در آئین تجلیل از گروه‌های جهادی استان همدان اظهار کرد: گروه‌های جهادی بازوان واقعی دولت سیزدهم محسوب می‌شوند بنابراین برای ورود آنها به میدان کار و فعالیت در حال برنامه ریزی هستیم.

وی اضافه کرد: گروه‌های جهادی می‌توانند دولت سیزدهم را در تحقق محرومیت زدایی و عدالت محوری یاری دهند و با بهره گیری از توان این افراد می‌توان عدالت را در نقاط مختلف کشور گستراند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: دولت در سطح کلان و استانداری به عنوان مجری سیاست‌های دولت، گروه‌های جهادی را به مثابه بازو و بال قوی و کمک کننده می‌داند و بنابراین این گروه‌ها باید در راستای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی و دولت سیزدهم وارد عرصه شوند.

باب الحوائجی، یکی از اهداف مهم شکل گیری گروه‌های جهادی را کادرسازی یا همان تربیت جوانان و نوجوانان توانمند، ولایی و مکتبی برای آینده کشور دانست و گفت: به طور حتم در صورت تحمل سختی و مشقت و لمس مشکلات، انسان آماده جامعه پذیری، مدیریت جهادی و ارائه خدمت به مردم می‌شود.

وی افزود: مهمترین علت پایداری و ماندگاری گروه‌های جهادی اخلاص در عمل، ایمان به خدا، خدمت رسانی در راه رضای خدا، بی توجهی به مشکلات‌ها و اهمیت ندادن به غفلت اداری در این مسیر پر اهمیت است.

کد خبر 5403192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha