در جریان تماس تلفنی صورت گرفت؛

اعلام همبستگی صهیونیست‌ها با «ابوظبی» به دنبال عملیات «طوفان یمن»

اعلام همبستگی صهیونیست‌ها با «ابوظبی» به دنبال عملیات «طوفان یمن»

پس از عملیات موفقیت آمیز «طوفان یمن» علیه مواضع حساس و حیاتی امارات، رئیس رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با ولیعهد أبوظبی با وی اعلام همبستگی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با «محمد بن زائد آل نهیان» ولیعهد ابوظبی گفتگو کرد. دو طرف در این تماس تلفنی در خصوص حمله اخیر یمنی‌ها به ابوظبی گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، اسحاق هرتزوگ ضمن اعلام همبستگی صهیونیست‌ها با امارات به دنبال عملیات موفقیت آمیز «طوفان یمن»، گفت که حملات روز دوشنبه به ابوظبی از دیدگاه تل آویو محکوم است!

رئیس رژیم صهیونیستی همچنین کشته شدن چند فرد در این حملات را به بن زائد تسلیت گفت. در نقطه مقابل، ولیعهد ابوظبی نیز از رئیس رژیم صهیونیستی به دلیل ابراز همدردی با اماراتی‌ها قدردانی کرد!

گفتنی است، منابع رسانه‌ای روز دوشنبه از انفجار ۳ تانکر حامل نفت در منطقه «المصفح» در امارات خبر دادند. به دنبال وقوع انفجار مذکور آتش سوزی گسترده‌ای در منطقه المصفح به وقوع پیوست. المصفح یک منطقه صنعتی است که در جنوب غرب شهر «ابوظبی» امارات واقع شده است.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله یمن به عملیات استراتژیک این کشور علیه مواضع حساس امارات واکنش نشان داد. البخیتی در این خصوص گفت: امارات با از سرگیری عملیات تجاوزکارانه علیه یمنی‌ها موجب شد تا نیروهای یمنی به آن پاسخ دهند. امارات به اندازه کافی در برابر هر نوع عملیات نظامی سست و ناتوان است. وی افزود: ما پاسخ حمله را با حمله می‌دهیم.

کد خبر 5403495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha