۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۶

امام جمعه بوشهر:

سند آمایش فرهنگی استان بوشهر عملیاتی شود

سند آمایش فرهنگی استان بوشهر عملیاتی شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سند آمایش فرهنگی استان بوشهر که یک الگو در کشور محسوب می‌شود، باید عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر استان برتر کشور در زمینه شورای فرهنگ عمومی است و انتظار می‌رود مصوبات این شورا اجرایی شوند.

وی اضافه کرد: حوزه فرهنگی و اقتصادی از پایه‌های اساسی و اصلی یک جامعه هستند و در صورتی که این حوزه‌ها با مشکل و صدمه روبرو شود، آن نظام با مشکل روبرو می‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه تزلزل پایه‌های فرهنگی جامعه باعث صدمه به پایه‌های انسانی می‌شود خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش جدی داشته‌اند که با فشارهای اقتصادی به کشور ما آسیب وارد کنند.

وی با بیان اینکه نباید از مسائل اقتصادی و برنامه‌های فرهنگی غافل باشیم تصریح کرد: برنامه‌ریزی دشمن با هدف ایجاد خلل در حوزه اقتصاد و فرهنگ صورت گرفته است و باید ضمن تقویت اقتصاد مقاومتی، خط مقاومت فرهنگی نیز تقویت شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری نهادینه شدن فرهنگ ایرانی اسلامی در مقابله با تهاجم فرهنگی را نیازمند تقویت خط مقاومت فرهنگی دانست و افزود: تهاجم فرهنگی دشمن علیه فرهنگ ایرانی اسلامی شدت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سند آمایش فرهنگی استان بوشهر به عنوان یک الگو در سطح کشور مد نظر قرار گرفته است ادامه داد: این سند باید در عرصه مدیریت و عملیاتی به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5407226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha