۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳

مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان خبر داد؛

قطعی آب کوچصفهان به دلیل ریزش چاه اصلی/ آبرسانی با ۸ تانکر

قطعی آب کوچصفهان به دلیل ریزش چاه اصلی/ آبرسانی با ۸ تانکر

رشت- مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان با اشاره به قطعی آب شهر کوچصفهان به دلیل ریزش چاه اصلی تأمین کننده آب منطقه، گفت: آبرسانی به این شهر با هشت تانکر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن حسینی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به قطع آب شهر کوچصفهان به دلیل ریزش چاه اصلی، اظهار کرد: ریزش جاده از روز گذشته سبب قطع آب مشترکان این شهر شده است.

وی به حضور اکیپ‌های تخصصی شرکت آب و فاضلاب در منطقه، گفت: با تلاش متخصصان شرکت آب و فاضلاب و کمک رسانی استان‌های معین تا فردا به صورت کامل متصل می‌شود.

حسینی ادامه داد: آب آشامیدنی شهر کوچصفهان با روش‌های جایگزین همانند مستقر شدن تانکرهای آب شرکت آب و فاضلاب در محل، فراهم کردن آب بسته بندی و فراخوان استان‌های معین برای رفع این مشکل تا حدودی تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اینکه امروز هشت تانکر آب آشامیدنی بهداشتی از استان‌های معین وارد کوچصفهان شده است، گفت: تا عصر امروز چند چاه دیگر برای تأمین آب شهر کوچصفهان تجهیز و وارد مدار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود مشکل قطعی آب شهر کوچصفهان تا اواخر وقت فردا برطرف شود، اضافه کرد: خط اصلی انتقال آب از تصفیه خانه سنگر که تا نزدیکی شهر کوچصفهان آمده و قرار بود ۱۵ روز دیگر به بهره برداری برسد تا فردا سه شنبه به این شهر متصل می‌شود.

کد خبر 5407698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha