۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

اجرای ۳۰ برنامه مختلف در سطح مدارس لرستان همزمان با ایام دهه فجر

اجرای ۳۰ برنامه مختلف در سطح مدارس لرستان همزمان با ایام دهه فجر

خرم‌آباد- سرپرست آموزش و پرورش لرستان از اجرای ۳۰ برنامه مختلف در سطح مدارس شهری و روستایی این استان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی سهرابی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آموزش و پرورش لرستان بیش از ۳۰ برنامه محوری در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره اینکه رویکرد اجرای این برنامه‌ها فراگیر بودن و گستردگی آنها در سطح استان است اظهار داشت: برنامه ریزی ها به صورتی انجام شده که همه دانش آموزان مناطق شهری و روستایی استان در جشن‌های انقلاب سهمی داشته باشند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان افزود: بر خلاف سال‌های گذشته که به چند برنامه کلی در سطح استان و برخی مدارس منتخب محدود می‌شد امسال با هماهنگی‌های صورت گرفته و تقسیم وظایفی که بین ادارات و معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش انجام شده در همه مدارس استان با توجه به ظرفیت‌ها و مجوزهای ستاد استانی کرونا برنامه‌های مناسب دهه فجر برگزار خواهیم کرد.

سهرابی عنوان کرد: اجرای سرود خیابانی در شهرهای استان و سرود هزار و ۳۵۷ نفره در خرم آباد، برگزاری مسابقات ورزشی دهه فجر، مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت شهدای هسته‌ای و خدمات انقلاب اسلامی، برگزاری گفتمان‌های انقلابی با حضور تشکل‌ها و مسئولان شهرستانی در بستر شبکه شاد برای هر شهرستان، نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی با عنوان نسل انقلاب، نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس استان، یادواره‌های شهدای فرهنگی و دانش آموز در مناطق مختلف و چندین برنامه دیگر از مهمترین برنامه‌هایی است که در دهه فجر ۱۴۰۰ توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان انجام خواهد گرفت.

کد خبر 5408789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha