۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد؛

افزایش ۳۰ هزار نفری مشترکان دیتا و اینترنت در کردستان

افزایش ۳۰ هزار نفری مشترکان دیتا و اینترنت در کردستان

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان از تأمین تجهیزات لازم جهت برقراری لینک های ارتباطی مشتریان دیتا در استان و افزایش ۳۰ هزار نفری مشترکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به اینکه در شرایط فعلی، استفاده روز افزون مشتریان از سرویس‌های مبتنی بر دیتا و اینترنت رشد قابل توجهی داشته است اظهار کرد: در راستای تأمین لینک‌های ارتباطی نسبت به ارتقا و افزایش ظرفیت سرویس دهی برای مشتریان آنلاین با تأمین لینک‌های ارتباطی،توسعه تجهیز brasاستان و سرمایه گذاری‌های لازم، اقدام شده است.

وی خاطر نشان ساخت: با اجرای این پروژه ظرفیت سرویس دهی به مشتریان FTTH , ADSL و VDSL از ۹۰ هزار مشترک به ۱۲۰ هزار مشترک ارتقا داده شد.

وی با اعلام اینکه مشتریان فعال شبکه دیتای استان از مرز ۱۰۰ هزار مشترک گذشته است، اظهار داشت: به همین دلیل ظرفیت سخت افزاری تجهیز Bras استان و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود و امکان دسترسی به شبکه به ویژه در ساعات پرترافیک امکان کاهش سطح شاخص‌های کیفی را به دنبال داشت که به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و رعایت اصل مشتری مداری، در کمترین زمان ممکن ظرفیت سرویس دهی به مشتریان آنلاین معادل ۳۰ هزار مشترک افزایش یافت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: با تلاش همکاران این مجموعه عملیات نصب و راه اندازی و برقراری لینک‌های ارتباطی و همچنین بهره برداری در سطح سرویسهای لایه ۲ و ۳ انجام و زیر بار رفت.

حکمت اضافه کرد: با این اقدام در حال حاضر کیفیت سرویس دهی به مشتریان فعال سرویس هایFTTH, ADSL و VDSL رشد مطلوب و قابل ملاحظه شده است.

وی در ادامه بیان داشت: تمام سعی و برنامه ریزی مجموعه مخابرات منطقه کردستان تأمین، نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی در نقاط مختلف استان با هدف ارائه به موقع و با کیفیت سرویس‌های مخابراتی به مشتریان است.

کد خبر 5410292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha