۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۴

فرماندار صحنه:

وضعیت کرونایی صحنه زرد شد/روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا

وضعیت کرونایی صحنه زرد شد/روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا

کرمانشاه- فرماندار صحنه با اشاره به روند صعودی مبتلایان به کرونا طی چند روز اخیر، گفت: صحنه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با وجود اینکه شهرستان صحنه از لحاظ واکسیناسیون جز شهرستان‌های برتر استان کرمانشاه قرار دارد اما زنگ خطری در این شهرستان زده شده و در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است.

وی افزود: در شهرستان صحنه پوشش صد در صد واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ الی ۱۸ ساله انجام گرفته است اما با این حال طی ۲ روز گذشته ۱۰ نفر از همشهریان در بیمارستان دکتر معاون بستری شده‌اند که عموماً از افراد کم سن و سال و کودکان هستند.

فرماندار صحنه ضمن تشکر و قدردانی به کادر درمان در شهرستان صحنه، تصریح کرد: طبق آمار اعلام شده ۹۶.۲ درصد از همشهریان دز اول واکسن، ۸۵.۴ درصد دز دوم و ۳۶ درصد دز سوم واکسن کرونا خود را دریافت کرده‌اند و از همشهریان خواهشمندیم هرچه سریع‌تر برای دریافت واکسن‌های خود اقدام کنند.

حیدری با تاکید بر قدرت بالا سرایت چند برابری کرونا با سویه جدید اُمیکرون، بیان کرد: از همشهریان خود خواهشمندیم ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای قطع این زنجیره به طور جدی از تجمعات پرهیز کرده، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

کد خبر 5410350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha