۹ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۰۴

طی سال جاری صورت گرفت؛

انجام ۲۸۶ فعالیت محرومیت‌زدایی توسط بسیجیان خراسان شمالی

انجام ۲۸۶ فعالیت محرومیت‌زدایی توسط بسیجیان خراسان شمالی

بجنورد- مسئول بسیج سازندگی سپاه خراسان شمالی گفت: ۲۸۶ فعالیت عمرانی و محرومیت زدایی با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون توسط گروه‌های جهادی بسیج در این استان انجام شده است.

علی دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲۸۶ فعالیت عمرانی و محرومیت زدایی با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون توسط گروه‌های جهادی بسیج در این استان انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه خراسان شمالی ادامه داد: این موارد شامل ۸۸ ساخت مسکن محرومان، ۸۱ تعمیر و مرمت، ۲۳ مورد تعمیر و ساخت مسجد، ۳۳ آبرسانی و ۶۱ مورد ساخت سرویس بهداشتی بوده است.

وی افزود: بیشترین مورد تعمیر و ساخت مسکن محرومان در منطقه محروم راز و جرگلان با ۶۵ مورد بود.

دارابی بیان کرد: علاوه بر فعالیت‌های عمرانی در این مدت ۱۲۰ هزار بسته معیشتی، ۶۶۴ سری جهیزیه، ۲۵ هزار و ۶۲۱ بسته لوازم تحریر، ۹۲۳ مورد ذبح قربانی، آزادسازی ۳۲ زندانی و همچنین توزیع غذای گرم، سبد بهداشتی و دیگر موارد امدادی و خدماتی از ابتدای امسال تاکنون در مناطق محروم استان انجام شده است.

وی در انتها گفت: اینک هزار و ۳۴۹ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده‌اند که از این تعداد هزار و ۳۴۹ گروه جهادی برادر و ۴۷۴ گروه جهادی خواهر هستند و بیشتر این گروه‌های جهادی جغرافیا محور بوده و در سایر استان‌ها نیز فعالیت می‌کنند.

کد خبر 5411284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یدلا مهربان با کد ملی ۶۳۵۹۱۴۵۴۷۲ AE ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام روستای میرفظلا یک پروانه چاه عمیق برای کمک به قنات روستا چون کم اب بود روستا دولت محترم دادند ولی با نا اگاهی در جای نامناسب رفتن هزینه وجای مناسب چاه رو حفاری نکردند واین شد که اب درنیامد بجز هزینه ای که بر ما روا شد کمک کنید