۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۳

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

۴۰۰عنوان برنامه ایام الله دهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می شود

۴۰۰عنوان برنامه ایام الله دهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اجرای بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر آقایی ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ۲۶ کارگروه تخصصی گرامیداشت دهه فجر در این استان تشکیل شده و مسئول اجرای برنامه‌های متنوع این دهه در استان هستند.

وی با بیان اینکه این کمیته‌ها برنامه‌های اجرایی و پیشنهادی خود را به زودی مشخص می‌کنند تا برنامه‌های اجرایی در سطح جامعه منعکس شود، افزود: دهه فجر مصداق بارز ایام الله و جشن استقرار استقلال واقعی کشور پس از چند دهه مستعمره استکبار و ژاندارم منطقه بودن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: این پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سبب عصبانیت آمریکا و ایادی مستکبرش شده است و باید همه ساله یاد و خاطره آن با برنامه‌های متنوع به رخ جهانیان کشیده شود.

حجت الاسلام آقایی با تاکید بر اینکه باید نسل جوان با این دهه آشنایی بیشتری داشته باشند و بدانند پدرانشان چه زحماتی برای کشور کشیده‌اند، افزود: جوانان در هر جامعه و کشوری محور حرکت در تمامی عرصه‌ها ازجمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می‌باشند و همواره از دیگر افراد جلوتر هستند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان نیز در این جلسه گفت: ۳۷ برنامه به صورت خدمت محور در دادگستری استان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ تقی نجمی معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه شهدای استان نیز گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۲۰ عنوان برنامه با ۳۷۰۰ مورد در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

همچنین در این جلسه مسئولان دستگاه‌های اجرایی به بیان برنامه‌ها و مراسم خود در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی پرداختند.

کد خبر 5411761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha