۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹

سرپرست تیم تکواندو پالایش نفت:

«در دست بررسی» پاسخ سازمان لیگ تکواندو به شکایت نفت است

«در دست بررسی» پاسخ سازمان لیگ تکواندو به شکایت نفت است

سرپرست تیم تکواندو پالایش نفت آبادان گفت: در خصوص تست‌های جعلی کرونا شکایت خود را به فدراسیون ارائه داده ایم، ولی تاکنون جواب قانع کننده دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده تست‌های جعلی کرونا در فدراسیون تکواندو باز است و با وجود آنکه یکی از تیم‌ها به موضوع ورود کرده و با ارائه اسناد و مدارک شکایت خود را ارائه داده، ولی نه تنها پاسخی دریافت نکرده، بلکه برنامه دور پایانی لیگ با حضور تیمی برگزار می شود که روی آن اعتراض شده به تیم‌ها ابلاغ شده است.

بهروز بختیاری سرپرست تیم تکواندو نفت آبادان در این مورد به خبرنگار مهر گفت: انتظار ما از مسئولان فدراسیون این است که حداقل پاسخ قانع کننده‌ای به اعتراض ما بدهند. اگر ادعای ما درست نیست، خیلی راحت جواب اعتراض را بدهند. اینکه می‌گویند شکایت شما «در دست بررسی است» یعنی ترتیب اثری به آن داده نشده است.

وی ادامه داد: ادعای خود را با سند و مدرک به سازمان لیگ و به صورت کاملاً قانونی با طرح اعتراض مکتوب ارائه دادیم و شایسته آن است که فدراسیون به این درخواست رسیدگی ما پاسخ درست و شفافی ارائه دهد. این نوع رفتار به هیچ عنوان صحیح نیست که ما دائم پیگیری و این دست پاسخ‌ها را دریافت کنیم.

سرپرست تیم پالایش نفت آبادان در پایان گفت: ما به تست‌های جعلی کرونا ارائه شده از سوی یکی از تیم‌ها اعتراض کردیم، موضوعی که جدی نگرفتن آن تبعات مخربی برای تکواندو خواهد داشت. گو اینکه چند روز بعد تعداد بالایی از اعضای تیم ملی بانوان درگیر کرونا شدند. ما هشدار دادیم و باید به صورت قانونی به این اعتراض رسیدگی کنند و پاسخ بدهند. نمی‌توان از کنار این ادعای ما به سادگی گذشت، چرا که موضوع را برای گرفتن حق تیم خود تا انتها پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر تکواندو شنبه ۱۶ بهمن ماه آغاز می‌شود.

کد خبر 5412259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha