۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵

معاون راهداری اردبیل خبر داد؛

جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا در استان اردبیل

جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا در استان اردبیل

اردبیل-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۳ میلیون و ۳۶۶ هزارتن کالا در استان جابجا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل اظهار کرد: بیشترین کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده است.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماه گذشته ۲۴۲ هزار و ۷۸۷ برگ بازنامه توسط شرکت‌های حمل و نقل صادر شده افزود: محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالاهای جابجا شده استان هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل وضعیت حمل و نقل کالا و بار را کاملاً عادی و روان دانست و تصریح کرد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزار و ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان فعالیت می‌کند.

شیرین زاده از فعالیت ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان اردبیل خبر داد.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

کد خبر 5412267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha