۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۶

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین:

دستاوردهای نظام با توجه به اهداف و امکانات تبیین شود

دستاوردهای نظام با توجه به اهداف و امکانات تبیین شود

قزوین- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام به نسبت اهداف و امکانات دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی معبودی در شورای اداری شهرستان قزوین که پیش از ظهر یکشنبه در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون در دوران دفاع مقدس بیشترین نقش آفرینی را داشته و بالاترین میزان شهدا را داشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: ۱۷ هزار طلبه در جنگ شرکت کردند و حدود ۴ هزار روحانی شهید شدند و عده قابل توجهی نیز به اسارت درآمدند که در رأس همه روحانیون می‌توان به سیدعلی اکبر ابوترابی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی روحانیون در جبهه به عنوان فرمانده فعالیت داشتند افزود: با توجه به میزان شهدای روحانی در دفاع مقدس و نقش آفرینی قشر روحانی، اجلاسیه روحانیون آزاده در قزوین برگزار می‌شود که البته با توجه به شرایط کرونا ما تابع تصمیمات ستاد استانی کرونا هستیم و در صورت عدم موافقت برای اجرای اجلاسیه در بهمن‌ماه به علت شیوع بیماری این مراسم با تعویق برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به عناوین برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد: در دهه فجر باید به تبیین دستاوردهای نظام اسلامی پرداخت چرا که نظام اسلامی دستاوردهای بسیاری در عرصه‌های مختلف داشت اما ما نتوانستم به درستی این دستاوردها را مطرح کنیم و از طرفی دیگر در سایه تهاجمات فرهنگی بسیاری از این دستاوردها پنهان مانده است.

وی گفت: ما باید دستاوردها نظام را نسبت به اهداف و امکانات طب ۴ دهه مطرح کنیم.

این مسئول در پایان تصریح کرد: هدف ما از انقلاب سرنگونی نظام طاغوت، پایه‌گذاری مردم سالاری، رفع سلطه کامل، برقراری عدالت اجتماعی و برگرداندن هویت ملی ایران بود که این موارد باید در دهه فجر به خوبی مطرح شود.

کد خبر 5412600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha