۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۵۱

سرپرست فرمانداری نهاوند:

موفقیت های دولت برای صاحبان انقلاب بیان شود

موفقیت های دولت برای صاحبان انقلاب بیان شود

همدان- سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان اینکه موفقیت‌های دولت باید با شیوه‌های گویا و رسا برای صاحبان انقلاب بیان شود، خواستار تشریح برنامه و طرح‌ها برای مردم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سلگی یکشنبه در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا پا برجا است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با حمایت‌های امام خمینی (ره) و رهنمودهای امام خامنه ای حرف اول را در منطقه می‌زند و بسیاری از کشورهای جهان، ایران اسلامی به عنوان الگو مد نظر دارند و این به برکت خون شهدا اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را باید به مردم جهان معرفی کرد و بهترین فرصتی است که مسئولان خدمات را بهتر از گذشته در اختیار مردم قرار دهند، عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری نهاوند خاطرنشان کرد: با وجود وضعیت دشوار ناشی از کمبود اعتبارات، تنگناهای اقتصادی و مشکلات ناشی از تحریم‌ها اقدامات خوبی در شهرستان در حوزه کشاورزی، دامپروری و راه اندازی واحدهای تولیدی شکل گرفته است.

سلگی با تصریح بر اینکه موفقیت‌های دولت باید با شیوه‌های گویا و رسا برای صاحبان انقلاب بیان شود و گزارش برنامه و طرح‌ها برای مردم تشریح شود، گفت: مدیران از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در ایام دهه فجر برای ارائه عملکرد اقدامات دستگاه اجرایی خود به مردم بهره گیرند.

سرپرست فرمانداری نهاوند تاکید کرد: امروز مأموریت اصلی و محوری همه دستگاه‌های اجرایی ایجاد تحول و تلاش در جهت تبیین دستاوردهای نظام و دولت در راستای نشاط و امیدآفرینی در جامعه است.

سلگی در ادامه، افزود: در رابطه با فضاسازی و آذین بندی محیطی ادارات و معابر و میادین شهر توسط دستگاه‌های اجرایی، شهرداری اقدامات لازم صورت بگیرد.

اهمیت مردمی کردن مناسبت‌های دینی و ملی

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت ایجاد و تقویت روحیه امید در بین مردم، گفت: دشمنان تلاش بسیار زیادی برای ایجاد یأس و ناامیدی، انجام می‌دهند و در این راستا در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی بیان اقدامات انجام شده و طرح‌هایی که برای اجرا وجود دارد، می‌تواند موجب افزایش امید در بین مردم باشد.

امام جمعه نهاوند، اهمیت مردمی کردن مناسبت‌های دینی و ملی به ویژه ایام دهه فجر را مورد تأکید قرار داد و گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران آن است که مبتنی بر اراده و رأی مردم، شکل گرفته و حرکت می‌کند و مردم در همه امور محوریت دارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: امروز هر حرکتی در جهت امیدآفرینی در بین مردم حرکت در جهت راهبرد جمهوری اسلامی ایران است و هر حرکتی در جهت ایجاد یأس و ناامیدی حرکت در جهت راهبرد دشمن است.

۲۵ درصد مردم نهاوند دز سوم واکسن را تزریق کرده‌اند

غلامرضا متین نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه با توجه به روند مراجعه‌ها در این شهرستان عملاً وارد پیک ششم شدیم و موارد مراجعه سرپایی افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: موارد مشکوک بیشتر شده و در مراجعات به مراکز درمانی و مطب‌ها شاهد یک افزایش معنادار و محسوسی هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند ادامه داد: در دو بیمارستان ۳۰ نفر بیمار کرونایی بستری هستند و ۶ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۸۷ درصد واجدین شرایط در نهاوند دز اول را دریافت کردند و دز دوم نیز ۷۸ درصد واکسینه شدند و ۹۵ درصد دانش آموزان نیز خوشبختانه واکسینه شدند، گفت: شیب خوبی در تزریق دز سوم در شهرستان داریم و تا امروز ۲۵ درصد دز سوم واکسن را تزریق کردند.

متین در این خصوص تصریح کرد: با ادامه روند واکسیناسیون انتظار ما از مردم این است که نسبت به تزریق دز سوم اقدام و هم چنان پروتکل‌های بهداشتی مربوطه را رعایت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند در پایان اضافه کرد: روزانه یک هزار و ۱۰۰ دز واکسن در شهرستان تزریق می‌شود که بیشتر آن مربوط به دز سوم واکسن کرونا است.

کد خبر 5412634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha