۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶

فرمانده سپاه نینوا گلستان :

بسیجیان گلستان در ایام الله دهه فجر ۲۵۴۷ برنامه اجرا می کنند

بسیجیان گلستان در ایام الله دهه فجر ۲۵۴۷ برنامه اجرا می کنند

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری دو هزار و ۵۴۷ برنامه متنوع از افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی تا برگزاری جشن های انقلاب در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، علی ملک شاهکویی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از دو هزار و ۵۴۷ برنامه توسط بسیجیان و آحاد مردم در استان برگزار می شود.

وی افزود: رژه موتوری و استقبال نمادین از ورود امام، برگزاری مسابقات تیراندازی، جشن های انقلاب در مهد کودک ها، برنامه های پاتوقی سرود انقلاب و شب شعر در سراسر استان، جشنواره های چند رسانه ای تولید محتوا با عنوان انقلاب -مردم، مسابقه کتابخوانی «نیمه دیگرم» و همایش نقش روحانیت بخشی از برنامه هایی است که در این ایام برگزار می شود.

ملک از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی در روز دوشنبه ۱۷ بهمن خبر داد و افزود: آزادسازی زندانیان غیر عمد مالی توسط بسیج حقوقدانان و یادواره شهدای عشایر دهستان کرند نیز در همین روز برگزار م شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه رزمایش بصیرتی ثامن ۱۸ به صورت مجازی و افتتاح ۲۰ پروژه محرومیت زدایی به صورت متمرکز، تور رسانه ای «رسانه روایتگر» و همایش استانی فجر آفرینان اصناف برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در روز پنج شنبه ۲۱ بهمن، مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی وغبارروبی گلزار پاک شهدا برگزار می شود و در شب سالگرد پیروزی انقلاب برنامه گشت های رضویون را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خصوص برگزاری راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن گفت: در این مورد تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم، در صورتی که اجرا راهپیمایی را بدون مانع اعلام کنند به صورت فیزیکی و در غیر این صورت به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5413185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha