۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۱۶

دبیر ستاد دهه فجر بوشهر خبر داد؛

برگزاری مراسم دهه فجر در استان بوشهر بر اساس رنگ بندی کرونایی

برگزاری مراسم دهه فجر  در استان بوشهر بر اساس رنگ بندی کرونایی

بوشهر- دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر از برگزاری مراسم و برنامه‌های دهه فجر بر اساس رنگ بندی کرونایی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور یزدان‌شناس صبح دوشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حاصل همه‌ی انقلاب‌های تاریخ گذشته است گفت: انقلاب اسلامی حاصل تجربه حرکت‌های اسلامی و در یک کلام انقلابی تکمیلی بود.

دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر عنوان کرد: خدا و مردم دو رکن اصلی بودند که امام خمینی (ره) به آن باور داشت.

یزدان‌شناس تصریح کرد: برای اجرا کردن برنامه‌های دهه فجر امسال ۲۲ کمیته تخصصی تشکیل شده است که هر کدام برنامه‌های خاص خود را طراحی و اجرا می‌کنند و در تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده نقش و حضور جوانان پررنگ خواهد بود.

وی بیان کرد: به صدا در آوردن بوق‌کشتی‌ها و زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان و حضور در گلزار شهدا و سخنرانی‌های تبیینی از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر اظهار کرد: امسال در برنامه‌های دهه فجر ستادهای روستایی تشکیل شد و جشن شبانه انقلاب هر شب ساعت ۱۹ در میدان شهید رئیس‌علی دلواری بوشهر برگزار می‌شود.

یزدان‌شناس در ارتباط با برگزاری راهپیمایی مردمی اعلام کرد: با توجه به وضعیت رنگ شهرها در استان و تصمیم ستاد کرونا راهپیمایی‌ها یا مردمی و یا به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5413213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha