۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴

ایرانشهر در وضعیت خطر کرونایی قرار گرفت

ایرانشهر در وضعیت خطر کرونایی قرار گرفت

ایرانشهر - رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر گفت: زنگ خطر کرونا در ایرانشهر به صدا در آمده و ضروریست شهروندان عزیز ضمن تکمیل مراحل واکسیناسیون، پروتکل‌های بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، ذبیح الله شیروانی اظهار داشت: بر اساس آخرین رنگ‌بندی شهرستان ایرانشهر در وضعیت نارنجی قرار گرفته و این زنگ خطر برای شروع پیک ششم کرونا (اُمیکرون) بوده و متأسفانه در بسیاری از نقاط کشور موارد ابتلاء به بیماری کرونا در حال افزایش است.

وی بیان کرد: براساس اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا متأسفانه شاخص رعایت پروتکل‌ها در ادارات و واحدهای صنفی کاهش یافته و عادی انگاری بیماری در اجتماع باعث افزایش موارد ابتلاء و بستری شده است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از شکل‌گیری پیک جدید کرونا (اُمیکرون) بهترین راهکار کامل کردن مراحل واکسیناسیون بویژه دریافت دُز سوم، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ است.

رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر از مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف خواست نسبت به انجام واکسیناسیون نوبت دوم و سوم کارکنان مجموعه خود اقدام کنند

وی به مردم توصیه کرد: با تزریق دُز سوم واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانع گسترش کرونا در جامعه شوند.

کد خبر 5413304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha