۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۱۱

سرپرست فرمانداری نهاوند خبر داد؛

افتتاح وکلنگ زنی ۵۳ پروژه طی دهه فجر در شهرستان نهاوند

افتتاح وکلنگ زنی ۵۳ پروژه طی دهه فجر در شهرستان نهاوند

همدان- سرپرست فرمانداری نهاوند از افتتاح و کلنگ زنی ۵۳ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۱۴۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سلگی دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردهای نظام بیان شود چون انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها در زمینه‌های مختلفی پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده است.

وی افزود: در دهه مبارک فجر امسال ۵۳ طرح کشاورزی، خدماتی و عمرانی با اعتبار بیش از ۱۴۱ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان اینکه در این دهه ۴۱ طرح با اعتبار ۱۳۷ میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان افتتاح و ۱۲ طرح با اعتبار ۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود، عنوان کرد: در مجموع در شهرستان نهاوند ۵۳۰ عنوان برنامه متنوع در ایام الله دهه فجر نیز برگزار می‌شود

وی تصریح کرد: کسانی می‌توانند در این دولت مسئولیت بگیرند و فعالیت کنند که از عمق وجود دولت را بپذیرند و قبول داشته باشند و همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت حرکت کند در غیر این صورت از حضور آنها معذوریم. قبل از ما کسانی در شهرستان زحمت کشیده و فعالیت کرده‌اند که ما فعالیت و خدمات آنها را نادیده نمی‌گیریم و قدردانیم که این فعالیت‌ها خدمات نظام است.

سلگی افزود: یکی از معضلاتی که در شهرستان با آن روبرو هستیم بحث مدیریت ادارات با سرپرستی است که در این رابطه اقداماتی انجام گرفته و مکاتباتی با استان صورت گرفته که به زودی زود این ادارات تعیین تکلیف و این موضوع جز اولویت و در دستور کار فرمانداری است.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم نباید از دولت ناامید شوند و مدیران و مسئولان این دولت باید خدمت به مردم را جدی بگیرند و به خاطر داشته باشید که یکی از وعده‌های این دولت خدمت بی منت است.

کد خبر 5413601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha