۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶

مدیرسینماهای حوزه هنری آذربایجان غربی:

آثار برتر«چهلمین جشنواره فیلم فجر»درسینماهای ارومیه اکران می شوند

آثار برتر«چهلمین جشنواره فیلم فجر»درسینماهای ارومیه اکران می شوند

ارومیه - همزمان با دهه فجر، آثار برتر « چهلمین جشنواره فیلم فجر» از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری در سینماهای حوزه هنری در شهرستان ارومیه برای علاقمندان اکران می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر سینماهای حوزه هنری آذربایجان غربی در این خصوص با اشاره بر خرید اینترنتی بلیط‌ها از سامانه «گیشه ۷» اظهارکرد: امسال همزمان با دهه فجر و در مدت هشت روز ۱۶ عنوان فیلم سینمایی از فیلمسازان برجسته کشور در سینماهای شهرستان ارومیه اکران می‌شوند.

مسعود یکانی افزود: فیلم‌های بی رؤیا، خائن کشی، علفزار، ملاقات خصوصی، درب، مرد بازنده، بی مادر، بدون قرار قبلی، نمور، شب طلایی، ماهان، شادروان، موقعیت مهدی (بخشی از زندگی سردار شهید مهدی باکری)، بیرو، ضد و دسته دختران آثار سینمایی هستند که همزمان با سراسر کشور طی روزهای دهه فجر در «سینما ایران و سینما انقلاب ارومیه» طی دو سانس در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰.۳۰ اکران عمومی می‌شوند.

وی افزود: قیمت بلیط‌های سینمایی در این دوره از جشنواره ۲۵,۰۰۰ تومان است و در حالی که سینماها به علت شرایط کرونایی کشور با ظرفیت ۵۰ درصد پذیرای مخاطبان هستند، علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه بلیط از سایت اینترنتی گیشه ۷ و بر اساس زمان‌بندی اکران فیلم‌ها در سینما حضور داشته و فیلم مورد علاقه خود را با رعایت کلیه موارد بهداشتی تماشا کنند.

کد خبر 5414111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha