۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

انقلاب اسلامی قدرت معنوی به امت اسلامی بخشید

انقلاب اسلامی قدرت معنوی به امت اسلامی بخشید

اردبیل-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با پیروزی انقلاب امت اسلامی قدرت معنوی مضاعفی پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن باقری در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان شهید مدرس اردبیل اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل قدرت نرم انقلاب اسلامی را به سراسر جهان اثبات کرد و با این انقلاب بزرگ نگاه جدید به انسان، تفکر انسانی، جامعه و معنویت جایگاه اصلی خود را در جهان پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه مؤلفه‌های مادی گرایی و اومانیستی در تفکر رژیم شاهنشاهی موج می‌زد، خاطرنشان کرد: احیای هویت جهان اسلام، ارتقا بیداری اسلامی، بازسازی تمدن نوین اسلامی، تغییر معادله قدرت در منطقه، به چالش کشیدن هژمونی غرب مهمترین خصوصیات انقلاب اسلامی ایران است که دنیا را شگفت زده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی امت‌های اسلامی در جهان قدرت معنوی مضاعفی را پیدا کرده اند، تصریح کرد: پرچمداری انقلاب اسلامی در جهان به دست جمهوری اسلامی ایران رخ داد و دنیا باید قرن‌ها اندیشه کند تا به محتوای الهی، اسلامی و دینی انقلاب ایران پی ببرد.

باقری امام راحل را اسطوره قرن در آزادی بخشی و نجات بخشی امت‌های آزادیخواه معرفی کرد و گفت: امام راحل با بنیانگذاری جمهوری اسلامی همگرایی منطقه‌ای را برای جامعه بشری خصوصاً جهان اسلام به ارمغان آوردند و اندیشه‌های بزرگ اسلامی و استکبارستیزی را در بلندای تاریخ به یادگار گذاشتند.

وی انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا و ملت بزرگ ایران دانست و بیان کرد: دانش آموزان نقش تأثیرگذار و مهمی چه در پیروزی انقلاب و چه بعد از آن دارند و باید اعلام کنیم که قشر دانشجو و دانش آموز باید پرچمدار و پیشانی دفاع از منویات انقلاب اسلامی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: انقلاب اسلامی قدرت در روابط بین الملل را به رخ جهانیان کشاند و راه و رسم جدیدی را پیش روی مسلمانان مستضعفان و آزادیخواهان قرار داده است که در نوع خود بی بدیل است.

کد خبر 5414206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha