۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب؛

۷۲ مددجوی بهزیستی کردستان صاحب خانه می شوند

۷۲ مددجوی بهزیستی کردستان صاحب خانه می شوند

سنندج- سرپرست بهزیستی کردستان گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر ۷۲ واحد مسکونی تحویل خانوارهای زیرپوشش این نهاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رسولی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام دهه فجر ۸۰ عنوان برنامه ویژه مددجویان تحت پوشش این نهاد عملیاتی می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل افتتاح مسکن، افتتاح خانه حمایتی، بازدید از منازل مددجو، ملاقات عمومی با جامعه هدف، مسابقات فرهنگی و ورزشی و هنری هستند.

سرپرست بهزیستی استان کردستان خاطرنشان کرد: در ایام مبارک دهه فجر ۷۲ واحد مسکونی خانوارهای زیرپوشش این نهاد در استان افتتاح می‌شود.

رسولی افزود: برای احداث این تعداد واحد مسکونی ۱۵۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد ریال از این میزان از طریق اعتبارات بهزیستی و سایر دستگاه‌های شریک از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی اعلام کرد: از این تعداد ۵۲ واحد مسکونی به خانواده‌های زن سرپرست خانوار و دارای یک عضو معلول، ۱۴ واحد به خانوارهای دارای ۲ عضو معلول و سه واحد نیز به خانواده‌های دارای ایتام واگذار خواهد شد.

رسولی خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۱۵۰ خانوار زیرپوشش و معلولان متقاضی پرداخت خواهد شد.

کد خبر 5414218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha