۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵

رئیس سازمان صمت اردبیل:

۳۱ هزار بازدید از نانوایی‌های اردبیل انجام شد

۳۱ هزار بازدید از نانوایی‌های اردبیل انجام شد

اردبیل-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۱ هزار و ۱۶۹ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی مرکز استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین صادقی صبح سه شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان استان اردبیل با اشاره به اینکه هیچ مشکل و کمبودی در تأمین آرد مورد نیاز نانوایان این استان وجود ندارد، اظهار کرد: در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف تأمین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای نانوایی موظف به رعایت ساعات پخت نان اعلامی از سوی اتحادیه و همکاری لازم با بازرسان هستند، خاطرنشان کرد: باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: در یک سال گذشته ۳۱ هزار و ۱۶۹ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی مرکز استان صورت گرفته که به تشکیل ۲ هزار و ۶۷۰ پرونده تخلف صنفی منجر شده است.

صادقی عمده این تخلف‌های صنفی را کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه عنوان کرد و گفت: ارزش این تخلف‌ها بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال بود که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

وی افزود: برای ارائه خدمات مناسب در حوزه آرد و نان از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی نانوایان با سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع رسیدگی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: بیش از یک هزار و ۹۰۰ واحد نانوایی سهمیه‌پز و ۷۳۷ واحد نیمه یارانه‌ای در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

کد خبر 5414223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha