۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۷

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی دنیای مادی غرب را شکست داد

 انقلاب اسلامی دنیای مادی غرب را شکست داد

بیرجند - قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: نهضت بزرگ انقلاب اسلامی جهان مادی غرب را شکست داد و انقلاب به جهان صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی دوشنبه در اولین روز دهه مبارک فجر سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به ایران بعد از سال‌ها دوری از وطن در مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرای، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و گروه‌های مختلف مردم در میدان امام خمینی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار در نظام سیاسی ایران بعد از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی مطرح شد که متکی به آرای مردم می‌باشد.

وی اضافه کرد: ۲۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) می‌گذرد و مقام معظم رهبری در چله انقلاب بر خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی تاکید می‌کنند.

به گفته وی حق بر دل‌ها تأثیر می‌گذارد و این نهضت بزرگ دینی با قدرت و عظمت خاص خود دنیای مادی را شکست داد و دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و انقلاب اسلامی توانست جریان بلوک شرق را در هم بشکند و امروز صدای در هم شکسته شدن قدرت پوشالی آمریکا نیز به گوش می‌رسد.

به گفته وی انقلاب اسلامی با قدرت و پایبندی بر شعارهای خود پیش می‌رود و امروز اسلام را نه تنها در منطقه بلکه به جهان بر اساس وعده‌های الهی و اندیشه‌های امام (ره) صادر کرده‌ایم.

در این مراسم علاوه بر نواخته شدن زنگ انقلاب در لحظه ورود امام خمینی (ره) به وطن، تمثال امام (ره) گلباران شد و موتور سواران با رژه موتوری این روز را گرامی داشتند.

کد خبر 5414502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha