۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۲۹

استاندار تهران:

ساده زیستی و مردمداری از دروس مهم امام راحل به مسئولان است

ساده زیستی و مردمداری از دروس مهم امام راحل به مسئولان است

ری- استاندار تهران گفت: از درس‌های مهم امام راحل به مسئولان دروس ساده زیستی، ایثار و از خودگذشتگی، مردم داری و اتکا به مردم و کار خالصانه و حرکت برای ارتقا سرمایه اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر سه شنبه در حاشیه آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم که به همراهی ائمه جمعه، فرمانداران و معاونان استانداری تهران توفیق تشرف به بارگاه ملکوتی امام راحل را داشته باشیم.

منصوری در ادامه عنوان داشت: حضور امروز هم تجدید میثاقی با امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب بود و هم مروری بر درس‌های امام (ره) در مسیر تحقق انقلاب که برای مسئولان مدون کرده اند محسوب می‌شود.

استاندار تهران بیان داشت: از درس‌های مهم امام راحل به مسئولان دروس ساده زیستی، ایثار و از خودگذشتگی، مردم داری و اتکا به مردم و کار خالصانه و حرکت برای ارتقا سرمایه اجتماعی و تلاش شبانه روزی بوده است.

وی افزود: امروز خدا را شاکر هستیم که به برکت رهبری مقام معظم رهبری گام‌های انقلاب مستحکم برداشته می‌شود و دولت سیزدهم نیز بیش از گذشته مصمم است تا آنچه را که امام از مسئولان خواسته را محقق کند و گام‌ها را خالصانه بردارد.

کد خبر 5414547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha