۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۱۶

استاندار اردبیل:

تیر هجمه سنگین استکبار به سنگ خورده است

تیر هجمه سنگین استکبار به سنگ خورده است

اردبیل-استاندار اردبیل گفت: تیر هجمه سنگین استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین مقطع به سنگ خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی ظهر سه‌شنبه در دیدار مدیران و کارگزاران نظام در استان با امام جمعه اردبیل در نخستین روز دهه فجر در مسجد میرزاعلی اکبر اردبیل اظهار کرد: دشمنان سخت‌تر از گذشته امروز مقاومت و ایستادگی ملت ایران را نشانه گرفته اند تا با جنگ روانی و تبلیغاتی یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مقطع حساس و برای برون رفت از تهدیدهای اقتصادی آنچه که مهم به نظر می‌رسد حمایت و پشتیبانی از عرصه تولید، صنعت و کارآفرینانی است که در جهاد مقدس خودکفایی کشور تلاش می‌کنند.

استاندار اردبیل با بیان بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان اردبیل گفت: در این ۴۳ سال به همت دستگاه‌های مختلف خدمات رسان و در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات مؤثر انجام شده تا در کنار آحاد مردم سرمایه گذاران بتوانند از این امکانات استفاده کرده و مسیر توسعه را شتاب دهند.

عاملی بیان کرد: در کنار همه این دستاوردها امنیت پایدار یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت نمایی کشورمان در عرصه‌های بین المللی است که در سال‌های اخیر نیز بر این توان افزوده شده است.

وی از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های متعدد در گرامیداشت دهه فجر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر در شهرستان‌های مختلف پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و زیرساختی به بهره برداری می‌رسد تا مردم از مزایای آن استفاده کنند.

در این دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز حقیقت انقلاب اسلامی را حقیقت معنویت و عدالت خواهی بیان کرد و گفت: ترس و واهمه دشمنان از ماهیت انقلاب اسلامی است که امروز پیام آن به دنیا صادر شده است.

حجت الاسلام حسن باقری با گرامیداشت ایام الله دهه فجر از تدارک ۵۴۰ برنامه متنوع در مناطق مختلف استان برای حضور اقشار مختلف مردم در قالب جشن ملی ۱۴۰۰ خبر داد.

کد خبر 5414559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha