۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹

پویش «پرچم افتخار_سرود افتخار» در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

پویش «پرچم افتخار_سرود افتخار» در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

زاهدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پویش «پرچم افتخار_سرود افتخار» همزمان با سایر نقاط کشور گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام منصور باقر بیک ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات آیت الله صافی گلپایگانی و تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: براساس طرح «پرچم افتخار» در تلاشیم که تمام محلات شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مزین شود.

وی تصریح کرد: در این پویش مردم می‌توانند با ارسال عدد «یک» به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ درخواست نصب پرچم ایران را داشته باشند یا با انتشار تصاویر نصب پرچم در سردرخانه‌ها و مغازه‌ها و اماکن عمومی عکس بگیرند و در فضای مجازی با #پرچم_افتخار منتشر کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در قالب همین پویش طرح بزرگ «سرود افتخار» نیز به صورت سراسری در سطح کشور در دستورکار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته و براساس آن مقرر شده تا در محل‌های برگزاری جشن‌ها، راهپیمایی و تمامی برنامه‌های مرتبط با ایام الله دهه فجر، گروه‌های سرود حاضر و به اجرای سرود انقلابی بپردازند.

وی با بیان این‌که با توجه به اعلام آمادگی اطلاع داده شده به اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در اکثر شهرستان‌های استان این پویش اجرا خواهد شد، ادامه داد: از عموم مردم شیعه و سنی استان درخواست می‌کنیم تا در این پویش بزرگ سراسری مشارکت داشته باشند.

کد خبر 5415129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha