۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۱۴

رییس گروه سینمایی گلستان:

«سامانه سمفا» مرجع فروش بلیط چهلمین جشنواره فیلم فجر است

«سامانه سمفا» مرجع فروش بلیط چهلمین جشنواره فیلم فجر است

گرگان- رییس گروه سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان گفت: فروش اینترنتی بلیط از طریق سامانه سمفا و با همکاری سایت‌­های فروش اینترنتی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، مریم رحمانی پور اظهار کرد: از روز جمعه ۱۵ بهمن ماه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر با همکاری سازمان سینمایی کشور در دو سینما و سه سالن در استان گلستان آغاز می‌شود.

وی افزود: چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال همزمان با سراسر کشور در پردیس سینمایی کاپری و عصر جدید شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

رحمانی پور با اشاره به اکران ۱۶ فیلم در این دوره، ادامه داد: سانس‌های اکران فیلم‌های جشنواره در پردیس سینمایی عصر جدید ساعت ۱۷ و ۱۹:۳۰ و در پردیس سینمایی کاپری، سالن یک، ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰ و سالن دو ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ است.

ادامه داد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و خسارات وارده به سینماها و عدم استفاده از ظرفیت کامل سالن‌ها، امسال بلیط مهمان و یا رایگان نخواهیم داشت و یا بسیار محدود است.

رحمانی پور تصریح کرد: اکران فیلم «خائن کشی» ساخته مسعود کیمیایی در سالن شماره یک سینما عصر جدید در ساعت ۱۷ و اکران فیلم «درب» اثر «سید هادی محقق» در سالن شماره یک پردیس سینمایی کاپری در ساعت ۱۷.۳۰ انجام می شود.

جشنواره چهلم فجر استان گلستان در روز جمعه ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود.

کد خبر 5415183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha