۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۰۳

امام جمعه دهاقان:

خدمت به مردم به ویژه مستضعفان از مهمترین اهداف انقلاب است

خدمت به مردم به ویژه مستضعفان از مهمترین اهداف انقلاب است

دهاقان - امام جمعه دهاقان گفت: مسئولان باید قدر نظام را بدانند و از خدمت به مردم به ویژه اقشار مستضعف که از مهم ترین اهداف انقلاب است، دریغ نورزند.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر رضوانی عصر چهارشنبه در مراسم محفل انس با قرآن که در سینما آزادی دهاقان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم که نعمت انقلاب را به ملت ایران ارزانی داشت.

وی با اشاره به ارزش انقلاب اسلامی ایران افزود: وجود انقلاب، فرصتی گران‌بها و شایسته برای ملت ایران تلقی می‌شود زیرا یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند است و همه به ویژه مسئولان باید قدر این فرصت را بدانند و از آن به نحو احسن استفاده کنند در غیر این صورت کفران نعمت محسوب می‌شود.

امام جمعه شهرستان دهاقان با بیان اینکه شاه سعی در معنویت زدایی ایرانیان داشت عنوان کرد: شاه برای نابودی اعتقادات مردم ایران لیست بلند بالایی تهیه کرده بود و پول خرج می‌کرد.

وی اذعان داشت: شاه هم‌چنین عزاداری مردم در ایام محرم و صفر را سرکوب می‌نمود و سعی در تعطیلی آن داشت در صورتی‌که مردم ایران شیفته عزاداری برای امام حسین (ع) بودند.

رضوانی با بیان اینکه میان معنویت و انقلاب اسلامی رابطه مستقیمی وجود دارد، تصریح کرد: کشف حجاب و برداشتن چادر از سر بانوانی که حجاب را باور داشتند و مقید به آن بودند از جمله اقدامات شاه علیه مردم ایران بود.

امام جمعه شهرستان دهاقان نماز جمعه را دستاورد انقلاب برشمرد و افزود: در زمان قبل از انقلاب کشور فاقد نماز جمعه بود اما اکنون نماز جمعه به عنوان بزرگ‌ترین رسانه در جامعه برگزار می‌شود.

وی گفت: خدا را شاکر هستیم که در یک حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم، باید قدر این نظام را بدانیم و از خدمت به مردم دریغ نکنیم که از اهداف مهم انقلاب اسلامی است.

کد خبر 5415597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha