۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۴۰

رئیس شبکه بهداشت و درمان پیشوا:

وضعیت کرونا در پیشوا نارنجی شد

وضعیت کرونا در پیشوا نارنجی شد

پیشوا- رئیس شبکه بهداشت و درمان پیشوا از نارنجی شدن وضعیت کرونا در این شهرستان خبر داد.

امیر امینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت کرونایی پیشوا با اشاره به اینکه تا روز گذشته پیشوا تنها شهرستان زرد استان تهران بود و هم اکنون وضعیت این منطقه نیز نارنجی شده است اظهار داشت: باید قبل از رسیدن به قله موج و سونامی سراسری، تصمیمات درست اتخاذ و توصیه‌ها جدی گرفته شوند.

امینی با اشاره به اینکه ضروری است که با هرگونه علائم سرماخوردگی از حضور در جامعه، مدرسه، محل کار پرهیز و حداقل ۳ تا ۵ روز در منزل قرنطینه شد گفت: رؤسای ادارات، ارگان‌ها، بانک‌ها و مدارس به تزریق دوز سوم واکسن کرونای پرسنل تاکید و کارت واکسن بررسی و در صورت عدم تزریق واکسن برخورد جدی شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پیشوا عنوان داشت: والدین دانش آموزان ۹ تا ۱۲ سال جهت تزریق واکسن فرزندان خود سریع‌تر اقدام کنند و نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه دورهمی ممنوع و در صورت ضرورت فاصله مناسب از یکدیگر رعایت شود عظهار داشت: استفاده از ماسک الزامی است و هیچ شهروندی جهت حفظ حقوق دیگران حق ندارد بدون ماسک در اجتماع حضور یابد.

امینی گفت: با توجه به شدت یافتن اومیکرون و نارنجی شدن شهرستان بی تردید محدودیت‌ها باز می‌گردد. و با رعایت صددرصد نکات مذکور امیدواریم از این موج بدون آسیب جانی و مالی عبور کنیم.

کد خبر 5415742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha