۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴

معاون امور عمرانی استاندار همدان تاکید کرد؛

فرصت محدود به شهرداران ناحیه شمالی استان همدان برای انتقال پسماند

فرصت محدود به شهرداران ناحیه شمالی استان همدان برای انتقال پسماند

همدان- معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا زمان تأیید طرح مدیریت پسماند ناحیه شمالی-شرقی، زباله‌های تمامی شهرهای شمالی استان به محل دفن زباله همدان منتقل شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد تیموری پنجشنبه در کارگروه پسماند استان همدان خاطرنشان کرد: تمامی زباله‌های شهری ناحیه شمالی استان از جمله شهرستان‌های کبودراهنگ، رزن و فامنین باید به لندفیل زباله همدان منتقل و سایت فعلی بهسازی شود.

وی با بیان اینکه باید موضوع پسماندهای شهری و روستایی و حفظ محیط زیست را جدی بگیریم، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که پسماندها دفن نشده و بازیافت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان، تولید ثروت و ارزش افزوده از پسماند را مقوله مهمی دانست که در استان مغفول مانده است و افزود: شهرداری همدان تا قبل از پایان سال با دعوت از کلیه شهرداران استان و ارگان‌های ذیربط برای بازدید از محل دفن پسماندهای شهری مشهد (به عنوان یک نمونه موفق کشوری) اقدامات لازم را انجام دهد.

تیموری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ و تا زمان تأیید طرح مدیریت پسماند ناحیه شمالی-شرقی، زباله‌های تمامی شهرهای شمالی استان به محل دفن زباله همدان منتقل و سایت فعلی بهسازی شود بدین ترتیب شهرداران این شهرها، تا پایان سال جاری برای انتقال پسماند فرصت و باید وارد کار شوند.

کد خبر 5415870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha