۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۵۶

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس خبرداد؛

کلنگ زنی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بناب با ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار

کلنگ زنی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بناب با ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار

بناب- نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بناب با ۱,۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر پنج شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان بناب با بیان اینکه باید قدرشناس انقلاب سال ۱۳۵۷ باشیم آن هم در عمل و نه در شعار؛ افزود: مسئولین باید با تلاش مضاعف خود نشان دهند که مدافع انقلاب سال ۱۳۵۷ هستند.

وی با بیان اینکه امروز در توزیع پزشک در کشور مشکل داریم؛ تصریح کرد: امیدواریم عدالت در توزیع پزشک رعایت شود و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بناب را در این خصوص دریابند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس از کلنگ زنی بیمارستان جدید ۲۰۰ تختخوابی بناب طی روزهای آتی با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان خبرداد و گفت: بنده ارتباط تنگاتنگی با مجموعه بهداشت و درمان بناب دارم و از نزدیک شاهدم که کادر درمان بناب با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و امیدواریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جهت تقویت، تثبیت و تعیین تکلیف وضعیت موجود در بهداشت و درمان بناب اهتمام نمایند. چرا که شبکه بهداشت و درمان بناب بیش از این نیاز به وحدت و همدلی دارد.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: در صورت ادامه این روند در سال‌های آتی شاهد کمبود شدید پزشک و پرستار و کادر درمان در سطح کشور خواهیم بود.

کد خبر 5416214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha