۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۴

استاندار زنجان:

ایران اسلامی با آرمان های والایش در مسیر عزت ثابت قدم است

ایران اسلامی با آرمان های  والایش در مسیر عزت ثابت قدم است

زنجان-استاندار زنجان گفت: ایران اسلامی با آرمان های بلند والایش با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی در مسیر عزت و هدفش ثابت قدم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مقطعی خاص از تاریخ رخ داد و توانست بر معادلات جهانی و منطقه ای تاثیر بگذارد، گفت: ایران اسلامی با وجود تحریم ها و تهدید ها استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به برکت انقلاب اسلامی به دست آورده است.

وی با بیان اینکه ارزش هر ملتی به آرمان های بلند و والای آن ملت است چرا که هر چه اهداف بلندتر و بزرگتر باشد، سختی های راه آن نیز بیشتر است، افزود: ایران اسلامی با آرمان های بلند والایش با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی در مسیر عزت و هدفش ثابت قدم است.

استاندارز نجان با تاکید بر ینکه ایران اسلامی با وجود تحریم ها و تهدید ها استقلال سیاسی، اقتصادی، فرهنگی را به برکت انقلاب اسلامی به دست آورده است، گفت: ایران با پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به عزت رسید.

افشارچی با بیان اینکه استقلال حاصل از انقلاب در ابعاد مختلف نعمت‌های خدادادی بوده و باید نسبت به آن‌چه که به عنوان نعمت به دست ما رسیده است، شکرگزار باشیم، متذکر شد: در گذشته همه امورات ما از تصمیمات حاکمیتی تا امور کوچک توسط کشورهای بیگانه تعیین می‌شد ولی امروز کشور در حوزه های مختلف دارای استقلال است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز به برکت پیشرفت های نظامی از امنیتی بی بدیل در منطقه و جهان برخوردار هستیم، افزود: اینکه استقلال اقتصادی در کنار استقلال امنیتی لازمه سربلندی یک ملت در دنیا است.

افشارچی تاکید کرد: دغدغه اصلی خادمان مردم استقلال اقتصادی و مسائل پیرامونی است.

وی مقوله فرهنگ را به عنوان یکی از تاکیدات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و گفت: استقلال فرهنگی ملت ایران هم از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

کد خبر 5416607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha