۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۰۳

در هفته پیش رو؛

وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی مشخص شد

وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی مشخص شد

تبریز- وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در هفته پیش رو مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در روزهای شنبه ۱۶ بهمن تا پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ را تشریح کرد.
بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا جزئیات نحوه فعالیت مدارس استان برای هفته آتی بدین شرح است:
مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزش‌ها در همه رنگ بندی‌های کرونا با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.
در وضعیت قرمز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس، آموزشگاه‌ها و … در مدارس شهری بصورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل‌های که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری نمایند.
در وضعیت نارنجی زرد آبی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس، استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول متوسطه در مدارس شهری بصورت غیرحضوری پیگیری خواهد شدمدارس دوره دوم متوسطه شهری به جهت واکسیناسیون این گروه از دانش آموزان و همچنین کلیه مدارس روستایی طبق دستورالعمل‌های که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری نمایند
سایر دستورالعمل‌های ابلاغی به مناطق (مدارس و کلاسهای روستایی با جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز، کلاسهای کارگاهی هنرستان‌ها با حضور سقف حداکثر ۱۰ دانش آموز و …) که قبلاً به مناطق و نواحی ابلاغ شده است تا اتخاذ تصمیم مقتضی جدید به قوت خود باقی است.
کد خبر 5416838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha