۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۳

با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛

کارکنان وزارت امور خارجه با آرمان‌های امام(ره) تجدید میثاق کردند

کارکنان وزارت امور خارجه با آرمان‌های امام(ره) تجدید میثاق کردند

کارکنان وزارت امور خارجه با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به همراه جمعی از مدیران و کارکنان وزارت امور خارجه، ظهر امروز (شنبه) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان پس از انجام قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری، از همه‌ی مدیران و کارکنان وزارت امور خارجه که بر حسب وظیفه در این مراسم شرکت کردند، تشکر کرد.

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) در جمع مدیران و کارکنان وزارت امور خارجه طی سخنانی، اظهار داشت: آمریکا همواره در راس دشمنان جمهوری اسلامی ایران، بوده و هست و احتمالاً خواهد ماند.

وی ادامه داد: رهبری تعبیری دارند از دست چدنی زیر دستکش مخملی؛ لذا ما گول مخمل را نمی‌خوریم اما حوزه سیاست خارجی مثل خیلی از حوزه‌های دیگر حوزه اعتماد صد در صد نیست.

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) تصریح کرد: سیاست خارجی، حوزه توجه به قدرت، خیرخواهی برای ملت و توجه به منافع بلندمدت کشور است.

وی افزود: همه کسانی که به کشور علاقه دارند باید به مسئولین مذاکره کننده و مسئولین وزارت خارجه، اعتماد کنند، چون در طول این سال‌ها هم به قوت رسیده‌اند و هم هیچکس در امانتداری آن‌ها شبهه‌ای ندارد.

کد خبر 5417179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha