۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات بوشهر:

۹۴ کانون فرهنگی – تبلیغی در استان بوشهر پروانه فعالیت گرفتند

۹۴ کانون فرهنگی – تبلیغی در استان بوشهر پروانه فعالیت گرفتند

بوشهر- مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ۹۴ کانون فرهنگی – تبلیغی در استان بوشهر پروانه فعالیت گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ادیبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه طوبی با هدف تسریع در ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر در راستای تکریم ارباب‌رجوع و همچنین توسعه دولت الکترونیک ایجادشده است.

وی اضافه کرد: این سامانه از سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و تا حد زیادی از مراجعات مکرر ارباب‌رجوع و تضییع حقوق و وقت ایشان از طریق سامانه مذکور جلوگیری شده است.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۹۴ کانون فرهنگی – تبلیغی در استان بوشهر پروانه فعالیت گرفتند.

ادیبی با اشاره به استقبال مطلوب مسئولان کانون‌ها برای ثبت اطلاعات آن‌ها در «سامانه طوبی» افزود: بیش از ۱۱۰ کانون فرهنگی – تبلیغی استان اطلاعات خود را در سامانه طوبی وارد کرده‌اند و امیدواریم سایر کانون‌های باقی‌مانده نیز نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه طوبی اقدام کنند.

وی خانواده و سبک زندگی، فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس، مهدویت، فضای مجازی، کتابخوانی، فعالیت‌های جهادی، کودک و نوجوان، تعلیم و تربیت دینی، آموزش عقاید، آموزش احکام و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از مهمترین حوزه‌های فعالیت کانون‌های مذکور عنوان کرد که با هماهنگی تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حال فعالیت فرهنگی تبلیغی هستند.

کد خبر 5417403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha