۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳

فرماندار درگزین تاکید کرد؛

ضرورت احداث کتابخانه استاندارد در شهرستان درگزین

ضرورت احداث کتابخانه استاندارد در شهرستان درگزین

همدان- فرماندار درگزین گفت: افزایش زیربنای کتابخانه‌های عمومی و همراه با آن احداث کتابخانه استاندارد که مطالبه عموم مردم است، باید در این شهرستان دنبال و اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیل خواستان دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان درگزین که با محوریت پیگیری مسائل مربوط به زمین کتابخانه استاندارد برگزار شد، با تاکید بر لزوم افزایش سرانه مطالعه در جامعه، گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در جامعه ضعف فرهنگی است و ادارات فرهنگی به منظور تلاش در راستای جبران این ضعف‌ها نیاز به بستر مناسب دارند.

وی ادامه داد: افزایش زیربنای کتابخانه‌های عمومی و همراه با آن احداث کتابخانه استاندارد که مطالبه عموم مردم است، باید در این شهرستان دنبال و اجرایی شود.

در ادامه، مهدی اسفندیاری صالح؛ شهردار درگزین نیز آمادگی لازم در راستای واگذاری زمین مناسب و کمک فنی شهرداری برای ساخت کتابخانه و همکاری همه جانبه با اداره کتابخانه‌ها را اعلام کرد.

همچنین، علی غفرانی از خیرین شهرستان و عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا، ۳۰۰ متر زمین جنب دانشگاه پیام نور درگزین، در مرکز شهر برای ساخت کتابخانه استاندارد به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان درگزین اهدا کرد.

کد خبر 5419023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha